Campagne NN Ondernemen is risico nemen
maandag, 25 oktober 2010Ondernemen is risico nemen. Dit is de titel van de nieuwe campagne van Nationale-Nederlanden voor de zakelijke markt.
Hierin staat 'Mijn Risico' centraal. ‘Mijn Risico’ is een handige online tool ontwikkeld door Nationale Nederlanden, waarmee ondernemers in het MKB zelf een eerste inschatting kunnen maken welke risico’s zij lopen en wat zij wel en wat juist niet willen verzekeren.
Dit voldoet volgens NN aan de behoefte bij ondernemers om in een eerste fase zelf een inschatting te kunnen maken van hun risico’s en kansen.
'Mijn Risico' geeft de ondernemer inzicht in:
• Branchespecifieke risico's
• Frequentie van relevante risico’s
• Omvang en impact van de mogelijke schade
• Het aantal branchegenoten dat zich voor een bepaald risico heeft verzekerd
Bekijk hier 'Mijn Risico'
gerelateerde artikelen:
NN past tarieven AOV aan
Wijziging contractstermijn AOV NN
Alle verzekeringen van NN