REAAL Lijfwacht voor prijs genomineerd
woensdag, 18 mei 2011"Hoe kunnen we onze klanten met een arbeidsongeschiktheidsverzekering méér bieden dan andere verzekeraars?" Het was een vraag waar het hele AOV-bedrijf van REAAL zich mee bezig hield.
Helpen voorkomen in plaats van genezen, werd het motto. En met ruim 25 jaar kennis en kunde van arbeidsongeschiktheid, preventie en re-integratie was er voldoende ervaring in huis om deze vraag gestalte te geven. Medio juli 2010 introduceerde Reaal de REAAL Lijfwacht. Een service waarmee REAAL AOV-klanten helpt gezond te blijven en arbeidsongeschiktheid te voorkomen. Uniek in de markt; en dat is opgevallen!
REAAL Lijfwacht is genomineerd voor een Gouden Schild, in de categorie 'out of the box'.
Gouden Schilden
De Gouden Schilden zijn de financiële dienstverleningsawards van het jaar. Een initiatief van uitgever Kluwer en For All Finance, een detacheerder van verzekerings- en bankpersoneel. Doel van de toekenning van de Gouden Schilden is de versterking van het imago van de verzekeringssector.
REAAL Lijfwacht
REAAL Lijfwacht is een team specialisten die alles weten over preventie, re-integratie, arbeid en gezondheid. Lijfwacht is er niet alleen voor de ondernemer, maar ook voor diens bedrijf en omgeving. Na het afsluiten van een REAAL AOV benadert Lijfwacht de klant en brengt hem of haar op de hoogte van alle mogelijkheden die Lijfwacht biedt en doet een aanbod om op een afgesproken tijd opnieuw contact te hebben in de vorm van een servicegesprek.
De REAAL Lijfwachtservice bestaat uit:
Contact met Lijfwacht, 24-uurs counseling, preventieve zorg bij NIPED en eventueel daaruit voortvloeiende aanvullende dienstverlening. Dit alles kost de klant niets extra's. Klanten zijn enthousiast. Meer dan 90% van de gebelde klanten hebben positief tot zeer positief gereageerd op de uitnodiging om jaarlijks een check-up te doen.
Waarom is REAAL Lijfwacht vernieuwend?
Met Lijfwacht voegt Reaal een nieuwe dimensie toe aan verzekeren. Waar de meeste verzekeraars hun activiteiten insteken op een goed product en goede dienstverlening in de vorm van correcte administratieve verwerking en claimbehandeling, gaat REAAL een stap verder.
Klassiek gesproken komt een schadeverzekering pas in actie als er zich een onzeker voorval heeft voor gedaan en in geval van AOV als een klant ziek is. REAAL pakt het anders aan: zij bieden een serviceconcept waarbij zij de ondernemer helpen niet ziek te worden. Zij stellen de klant centraal en dragen zo bij aan duurzame inzetbaarheid.
Meer informatie?
Neem contact met ons op of bekijk de AOV producten van Reaal op REAAL AOV.