93% zou MOVIR aanbevelen
vrijdag, 28 oktober 2011“We zijn supertrots dat onze intermediaire tevredenheid jaar in jaar uit door blijft stijgen. Ook een aanbevelingsscore van 93% is zeldzaam hoog. Wij bedanken onze intermediairs voor hun vertrouwen en hebben de ambitie om de verwachtingen ook het komende jaar weer te overtreffen”, aldus Movir-directeur Louis van Drunen.
De tevredenheid van intermediairs over arbeidsongeschiktheidsverzekeraar Movir blijft stijgen. De uitslag was in 2009 al hoog met een overall rapportcijfer van 7,72. In 2010 wist Movir dit te overtreffen met een score van 7,82. Dit jaar was de einduitslag nog iets hoger, namelijk 7,88.
Dat laat het klanttevredenheidsonderzoek zien dat Movir jaarlijks laat uitvoeren. Het onderzoek werd evenals vorige jaren gedaan door onderzoeksbureau KIEN. Zij hielden in september telefonische interviews onder aangesloten intermediairs.
Stijgers
De adviseurs beoordeelden Movir op verschillende punten, waaronder kennisniveau binnendienst, kwaliteit intermediaire ondersteuning en snelheid administratief proces. Movir scoort op zeven van de elf onderdelen beter dan vorig jaar. De top drie van bestscorende onderdelen was hetzelfde als in 2010; kwaliteit van het product (8,25), nakomen van afspraken (8,16) en kwaliteit en foutloosheid offertes en polissen (8,24). Grootste stijgers in 2011 zijn Kwaliteit en foutloosheid offertes en polissen (+0,22), premiestelling voor de consument (+0,17) en kennisniveau binnendienst (+0,16).
Alleen het oordeel over de extranetomgeving daalt significant ten opzichte van vorig jaar. Er wordt dan ook achter de schermen hard gewerkt aan een vernieuwde online omgeving voor de adviseur. Nog dit jaar lanceert Movir haar vernieuwde extranet. (bron: MOVIR)
zie ook:
premierestitutie aan advocaten
Verlaging tarieven MOVIR medici
MOVIR acceptatie versoepeld
MOVIR AOV voor Medici
MOVIR AOV voor Zakelijke Professionals
Movir deelt winst wederom met advocaten