REAAL geeft tijdschrift aan AOV klanten

woensdag, 22 november 9522

Het jaar 2012 is alweer enkele weken oud. Hoe zou het zijn met de goede voornemens die mensen gemaakt hebben? Bijna 50% van de mensen doet dit jaarlijks en het gebruik is ouder dan de weg naar Rome. Het goede voornemen van Reaal is dat zij zich ook in 2012 weer optimaal inzetten om arbeidongeschiktheid bij haar klanten met een AOV te voorkomen.

Daarom begint Reaal het jaar met een sfeervol REAAL Lijfwacht magazine 'Gezond begin, goed voornemen'. Deze valt rond 26 januari in de bus bij ruim 9.000 klanten met een arbeidsongeschiktheidsverzekering.

Waarom een magazine?
Het magazine is een sympathieke manier om Lijfwacht bij klanten onder de aandacht te brengen. Wat Reaal ook wil bereiken, is dat klanten meer gebruik gaan maken van de services van partners met wie zij werken. Deze 9.000 klanten mogen gratis deelnemen aan het PreventieKompas van NIPED, de arboservices van Beter en coaching door Resilians (voorheen Health Protection van CounselingDirect). En dat alles om klanten gezond te houden en arbeidsongeschiktheid te voorkomen.

REAAL Lijfwacht, waakt over de gezondheid van de klant
Het magazine is onderdeel van REAAL Lijfwacht en komt in de plaats van de halfjaarlijkse Lijfwacht Nieuwsbrief en het E-magazine dat wzij afgelopen zomer introduceerden. Klanten kunnen in dit magazine alles lezen over goede voornemens. Waar komt het gebruik vandaan en hoe houd je ze vol? Wat zijn de goede voornemens van Reaal en wat zegt de glazen bol over 2012? Ook geeft Reaal klanten tips hoe ze om kunnen gaan met nieuwe uitdagingen en gezondheidstips voor deze winter. Verder kunnen klanten hun mentale veerkracht testen en maken ze zelf de heerlijkste 'boeuf bourguignon'.

Voor wie is het magazine?
Het magazine gaat naar klanten met een AOV die gebruik kunnen maken van de coachingsdiensten van Resilians. Het gaat om klanten die:
• na 1 augustus 2001 een van de varianten van de REAAL UNIM AOV of REAAL UNIM Plus AOV hebben gesloten of;
• na 1 september 2005 een Reaal Ondernemers AOV hebben gesloten.

Het magazine valt rond 26 januari bij klanten op de deurmat.

« Terug naar nieuwsoverzicht