MOVIR start radiocampagne
dinsdag, 10 december 2013Arbeidsongeschiktheidsverzekeraar Movir start op 9 december een landelijke mediacampagne voor haar arbeidsongeschiktheidsverzekering. De geheel nieuwe campagne bestaat uit zes nieuw opgenomen spots en loopt van 9 tot 31 december op verschillende landelijke radiozenders. De commercials worden ondersteund met een online campagne.
Centraal bij het maken van de nieuwe commercials staat de autoriteit van de klantgroepen die Movir bedient. Niemand weet zo veel over gezond blijven als de huisarts en niemand leest zo goed de kleine lettertjes van een contract als de advocaat. Als zij (massaal) voor Movir kiezen, dan zal het dus wel goed zijn, is het uitgangspunt. In iedere spot wordt zo’n autoriteit aan het woord gelaten over een onderscheidend aspect van het product of de dienstverlening.
Senior communicatiemanager Bas Jongeling over het doel van de nieuwe campagne: ‘Belangrijk is om de naamsbekendheid van Movir verder uit te bouwen binnen onze doelgroepen. Bij medici is die al zeer hoog, bij zakelijke professionals kunnen we nog veel winnen. Daarnaast levert zo’n campagne op korte termijn concrete leads op, die we via een online funnel en persoonlijk contact optimaal proberen te converteren. Op strategisch niveau willen we meer lading en inhoud geven aan het merk Movir. Doel is dat mensen Movir gevoelsmatig koppelen aan kwaliteit (‘Beste inkomensverzekeraar’) en het gevoel van zekerheid. En autoriteit claimen op het gebied van AOVArbeidsongeschiktheids-verzekering. Dat is een van onze strategische doelen en daar kan radio als massamedium een goede bijdrage aan leveren